reklama

Fotohádanka č.3 - rozlúštenie (A)

Kliknutm tu si mžete tento člnok vypočuť. Tak a je tu rozltenie tretej fotohdanky. Ak ste sa aj vy na chvľku zahľadeli a sksili si svoj postreh a fantziu, možno vs bude zaujmať, na čo ste to vlastne čumeli.Tento Tak a je tu rozltenie tretej fotohdanky. Ak ste sa aj vy na chvľku zahľadeli a sksili si svoj postreh a fantziu, možno vs bude zaujmať, na čo ste to vlastne čumeli.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)
Posledná šanca si zahádať
Posledná šanca si zahádať (zdroj: Mirec)

No a teraz máte poslednú šancu si ešte raz prečítať a pozrieť zadanie tretej fotohádanky. Ak ste tak už spravili, hor sa na odpoveď.


Niekedy sa neviem vynačudovať, keď čítam diskusiu a všetky možné odpovede na tieto hádanky. Na tom obrázku hore niekto dokonca videl ohňostroj, či svetelnú výzdobu na Vianoce, iní zase kŕdeľ vtákov, roj kobyliek, komárov alebo octových mušiek, či iný fosforeskujúci hmyz. Lampu s optovláknami, záves z dakedy veľmi populárnych céčok (C), či sneh spod lyží brzdiaceho lyžiara, by ste tam tiež podľa niektorých mohli vidieť. Veľryba rozstrekujúca vodu, otriasajúci sa pes, či mince vo fontáne boli už dielom fatamorgány niektorých hádajúcich čitateľov. Okrem bubliniek v šampanskom, ktoré tam môžu zreteľne vidieť všetci milovníci tohto nápoja, to vraj môžu byť aj bublinky v akváriu, či vriacom jacuzzi, ale aj takzvanné bublinky -smradošky, ktoré všetci veľmi dobre osobne poznáme. Zo všetkých najviac sa mi asi páčil ten s tým terčom na stene alebo dverách, a veruže keď som sa aj ja na obrázok znova trocha zahľadel, tak som tomu skoro uveril.
No najbližšie k pravde mal Kubo. Aj keď nebol jediný, kto hádal bublinky a dokonca do nadpisu príspevku napísal "ja neviem čo to je", najpresnejšie zo všetkých to špecifikoval. "To modré je určite nebo, to strieborno-biele sú kvapôčky vody a bolo to fotené za slnečného dňa" . A aj bolo.
Jedného prekrásneho nedeľného odpoludnia som sa ako skoro každý víkend vybral s dedkom, o ktorého som sa staral na jeho chatu k jazeru. Jeho dvaja synovia nás zobrali na motorový čln, ktorý sa ohromnou rýchlosťou preháňal celým jazerom. Ja som mal to šťastie, že som si zobral zo sebou moju kameru a spravil pár prekrásnych záberov. Táto perfektná momentka sa mi tak páči, že visí aj v mojej obývačke. No a ak sa páči aj vám, kľudne si ju môžete stiahnuť v celej, niekoľkomegabajtovej verzii. Budem vlastne veľmi poctený. Dohádania nabudúce. Mirec.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

PS: Kubo, ozvi sa mi na môj email, aby som sa už konečne zbavil tých rybičiek:) mirrko@shaw.ca


Stiahni si " č as sa zrazu zastavil..."

Stiahni si "zátišie"


Miroslav Morháč

Miroslav Morháč

Bloger 
  • Počet článkov:  47
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Slovač žijúca už 15 rokov v Kanade. Zoznam autorových rubrík:  FotogalériaKanada alebo SlovenskoMoja diétaSúkromnéZábavné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu