reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miroslav Morháč

Miroslav Morháč

Bloger 
  • Počet článkov:  47
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Slovač žijúca už 15 rokov v Kanade. Zoznam autorových rubrík:  FotogalériaKanada alebo SlovenskoMoja diétaSúkromnéZábavné

reklama

Moja diéta

Wrap

Miroslav Morháč

Wrap

A je tu jeden z mojich ďalších obľúbených receptov. Doma na Slovensku som ho nikdy nerobil, ale tu sa stal pravidelnou súčasťou môjho jedálneho lístka. Wrap.

  • 10. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 468x
  • 9
Moja diéta - prvá méta

Miroslav Morháč

Moja diéta - prvá méta

31. janura bol mj prv veľk kontroln deň. Na začiatku mojej dity som si sm naordinoval, že do konca janura chcem schudnť pod 82 kilogramov. Podarilo sa mi to?

  • 4. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 357x
  • 3
Moja diéta - 12. - 14. deň

Miroslav Morháč

Moja diéta - 12. - 14. deň

Mm za sebou krut vkend. Po dvoch neskorch nočnch vletoch a skororannho obžierania som sa radej v nedeľu rno akože zabudol odvžiť. Asi by ma trafil ľak.

  • 24. jan 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 850x
  • 2
Moja diéta 8.-11. deň

Miroslav Morháč

Moja diéta 8.-11. deň

Ďalie tyri dni mojej dity s za mnou. Kvli veľmi častm poruchm na mojej bezdrtovej sieti dvoch domcich počtačov ma skoro roztrhlo na dve polky. Nebolo času nazvy a preto som tu až po tyroch dňoch.

  • 21. jan 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 510x
  • 2
Moja diéta - 6. a 7. deň

Miroslav Morháč

Moja diéta - 6. a 7. deň

Tak a už je to tždeň. Už sedem dn som na ceste za lepm telom, zdravm a kondičkou. Čo vetko sa mi podarilo a kde mm ete rezervy, sa dočtate v mojom dnenom blogu. A ako dupľu vm predstavm moju kamartku digitlku.

  • 17. jan 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 951x
  • 5
reklama
Moja omeleta

Miroslav Morháč

Moja omeleta

Mte radi omeletu? Skste t moju. Potrebujete na to iba unku, papriku (zelen), cibuľku (zelen), syr (žlt), trocha oleja (olivovho) a vajcia (tie od sliepky). Vyskajte. Neoľutujete.

  • 15. jan 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 12 833x
  • 8
Moja diéta - 4. a 5. deň

Miroslav Morháč

Moja diéta - 4. a 5. deň

A som tu zase po dvoch dňoch. Aj vha sa už trocha pohla smerom nadol. Vypad to tak, že prv vsledky sa už začnaj dostavovať. Dnes som pre vs pripravil aj jeden z mojich obľbench receptov.

  • 15. jan 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 520x
  • 7
Moja diéta - 2. a 3. deň

Miroslav Morháč

Moja diéta - 2. a 3. deň

Po dni odmlky zaprčinenm totlnou vyčerpanosťou som spť pre tch, ktorch zaujma ako pokračuje moja dita alebo dokonca dituj so mnou. Koľko vžim, koľko som toho požral a koľko sa mi podarilo vypotiť v gyme. Vetko toto a ete aj niečo naviac njdete v mojom dnenom blogu.

  • 13. jan 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 527x
  • 18
Moja diéta - 1. deň

Miroslav Morháč

Moja diéta - 1. deň

No nazdar vetci moji kamarti guľatej alebo t, ktor nie s veľmi spokojn s ich zovňajkom. Akurt som sa vrtil z roboty ( 1 hodina rno) a idem vm opsať, ak bol mj prv ditovac deň. Ako tu niekto už sprvne podotkol, neznamen to menej jesť, ale hlavne byť viac aktvny. A ja som bol.

  • 11. jan 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 312x
  • 11
Dnes začína moja diéta

Miroslav Morháč

Dnes začína moja diéta

Včera som si pozrel v telke jeden zaujmav dokument. Volal sa obesity olympics alebo po slovensky olympida tučnch. Bol to prbeh dvoch rodn z jednho americkho mesta (akože inč) , ktorej vetci členovia boli až nadpriemerne obzni a rozhodli sa spolu odtučňovať. Či sa im to podar alebo nie, mm plne v paži. Ale rozhodol som sa, že je čas sa znova dostať do formy.

  • 10. jan 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 741x
  • 14
reklama
SkryťZatvoriť reklamu