reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miroslav Morháč

Miroslav Morháč

Bloger 
  • Počet článkov:  47
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Slovač žijúca už 15 rokov v Kanade. Zoznam autorových rubrík:  FotogalériaKanada alebo SlovenskoMoja diétaSúkromnéZábavné

reklama

Fotogaléria

O čom budem písať? Som GAY, takže o akceptácii do spoločnosti.

Miroslav Morháč

O čom budem písať? Som GAY, takže o akceptácii do spoločnosti.

No musím sa priznať, že som tu nepísal už niekoľko rokov. Čas plynie veľmi chytro a ja ho mám momentálne troška viac. Rozhodol som sa znova oprášiť klávesnicu a naťukať nejaké tie skúsenosti, čo som rokmi nadobudol. A o čom budem písať?

  • 13. aug 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 537x
5 hodin do začiatku olympijskych hier

Miroslav Morháč

5 hodin do začiatku olympijskych hier

Išiel som spať o tretej v noci. Vstával som o 5:45 ráno. Nebol som vôbec unavený. Videl som naživo olympijský oheň. Atmosféra bola elektrizujúca. Za hodinu už mám byť v stane. Troška nervózny, no najradšej by som vybuchol od radosti.

  • 12. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 416x
  • 7
Vancouver a Sneh

Miroslav Morháč

Vancouver a Sneh

Vo Vancouveri poriadne nasnežilo. Na pláži môžete vidieť palmy zapadnuté snehom. Vlny z oceánu končia namiesto piesku na snehu. Niektoré ulice su úpne uzavreté. Autobusy a celá doprava skolabovala, pretože 10 posýpacích vozov na obrovský Vancouver skutočne nestačí. Ja som sa vybral do ulíc. Fotografovať.

  • 29. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 045x
  • 7
Fotohádanka číslo 4 - rozlúštenie + Atypické pisoáre

Miroslav Morháč

Fotohádanka číslo 4 - rozlúštenie + Atypické pisoáre

Vôbec ma neprekvapilo, že ste to uhádli tak rýchlo. UFO, jedna z najprominentnejších reštaurácií na Slovensku s prekrásnym výhľadom na Bratislavu má takto extravagantne vyriešené mužské toalety. Mne sa to zdalo vcelku atraktívne, kontrastné a pôsobivé. V reštaurácii, kde za jeden chod zaplatíte minimálne 700 korún, máte pisoáre ako na dedine. Kým som čakal na vase odpovede tak som si trocha zagugľoval atypické pisoáre. No a takto sa močí vo zvyšku sveta.

  • 14. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 8 307x
  • 9
Slovenský hajzeľ - Fotohádanka číslo 4

Miroslav Morháč

Slovenský hajzeľ - Fotohádanka číslo 4

Pár rokov dozadu som začal uverejňovať fotohádanky. Vybral som malú časť fotografie, ktorú som sám spravil a dal som vám hádať, čo je zobrazené na celej fotke. Aj keď som v poslednom čase nemal veľa času na fotenie, pár ich ešte v zálohe mám. Dneska vám však narovinu poviem, že na obrázku je hajzel, alebo krajšie povedané toaletné zariadenie. Vašou úlohou bude uhádnuť, kde sa nachádza. Možno budú viacerí prekvapení.

  • 14. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 341x
  • 28
reklama
Zamrznuté jazero

Miroslav Morháč

Zamrznuté jazero

Pred pár dňami som dostal od kamarátky, ktorá mi zvyčajne posiela samé prasačinky, veľmi zaujímavý email. Vlastne v ňom nebolo vôbec nič napísané, no tie fotky hovoria za všetko. Príležitosť odfotiť niečo podobné sa nenaskytuje každý deň. Však posúďte sami.

  • 7. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
Fotohádanka č.3 - rozlúštenie (A)

Miroslav Morháč

Fotohádanka č.3 - rozlúštenie (A)

Kliknutm tu si mžete tento člnok vypočuť. Tak a je tu rozltenie tretej fotohdanky. Ak ste sa aj vy na chvľku zahľadeli a sksili si svoj postreh a fantziu, možno vs bude zaujmať, na čo ste to vlastne čumeli.Tento Tak a je tu rozltenie tretej fotohdanky. Ak ste sa aj vy na chvľku zahľadeli a sksili si svoj postreh a fantziu, možno vs bude zaujmať, na čo ste to vlastne čumeli.

  • 31. jan 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
Môj prvý audioblog

Miroslav Morháč

Môj prvý audioblog

Už dlhie som sa zaoberal s mylienkou, že okrem psania blogov, by som ich mohlo aj nahrvať. Po počiatočnch technickch problmoch dnes predstavujem mj prv audioblog.

  • 31. jan 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Fotohádanka č.3

Miroslav Morháč

Fotohádanka č.3

A je tu ďal tždeň a pre tch, ktor to maj radi, mm pripraven ďaliu fotohdanku. Ak sa chcete na chvľku prezmenu zapozerať namiesto začnať, nech sa pči.

  • 25. jan 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 31
Fotohádanka č.2 - rozlúštenie

Miroslav Morháč

Fotohádanka č.2 - rozlúštenie

Ako som sľbil, po troch dňoch som zase tu a dnes mm pre vs rozltenie mojej druhej fotohdanky. Ako vm raila fantzia, a či sa niekto trafil do čierneho, sa dozviete o chviľu.

  • 20. jan 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 13
reklama
Fotohádanka č.2

Miroslav Morháč

Fotohádanka č.2

Nepreiel ani tždeň a som tu pre vetkch, ktorm sa zapčila moja prv fotohdanka. Mm pre vs pripravench druh a dfam, že takisto populrnu. Ak si chcete potrpiť mozgov zvity, tak čtajte ďalej.

  • 17. jan 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 17
Fotohádanka č.1 - rozlúštenie

Miroslav Morháč

Fotohádanka č.1 - rozlúštenie

Veľmi milo som bol prekvapen zujmom o tento nov druh zbavky. Pre vetkch tch, ktor si mysleli, že vidia nejak lavičku z potrubia skrachovanho Jukosu, časť sochy Vladimra Iljiča Lenina, zbradlia či bicykla, detail zamrznutej fontny alebo nafukovacieho bazna, ba dokonca moje stuhnut stehn odfoten z mjho lona (to nie je ani teoreticky možn, pretože ja som tepl a na teplom sa nmraza nikdy nevytvor) tu mm konečne odpoveď.

  • 11. jan 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 16
Fotohádanka č. 1

Miroslav Morháč

Fotohádanka č. 1

Odkedy som si kpil digitlny fotoapart, stalo sa mojou zľubou fotografovanie. A nielen mužskho tela, ako si mnoh asi myslia, ale aj prrody. Vlastne by som povedal, že t už momentlne prevažuje. Za posledn rok som nafotil hromadu fotografi, a rd by som sa o ne podelil s indivduami, ktor maj podobn chylku. Troka to vak spestrm, a niektor z mojich zberov vm budem predstavovat ako fotohdanky. No a tu je prv.

  • 10. jan 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 25
reklama
SkryťZatvoriť reklamu